ЗА КУРСА
Какъв продукт или услуга да започнете да предлагате ?
Защо ?
На кого ?
Кой е най-краткият път към сърцето на вашата аудитория и какво харесват потребителите ? На тези и още много въпроси ще търсим отговори в курсът по „Основи на Маркетинга“, който стартира на 20-ти март. Маркетингът е много важна част от всеки бизнес план, както и основополагащ елемент от пазарният успех във всяка индустрия. От вашата маркетинг стратегия зависи, не само колко високи ще бъдат продажбите ви, но и дали вашите потребители ще имат емоционална обвързаност с марката ви – нещо, което във високо конкурентната среда на пазара в момента има голямо значение и прави разликата. Ако имиджът Ви е добър, то Вие ще бъдете несъмнено избор номер едно за потребителите си, като задоволявате не само физическите, но и емоционалните им нужди. А това е и целта на всеки бранд. Ще преминете през всички стъпки по създаването и управлението на продукти и услуги, за да можете с увереност и креативност да градите успешни бизнес стратегии и да менажирате вдъхновяващи брандове.
ЦЕЛИ НА КУРСА
Ще бъдат разгледани най-важните стъпки при формирането на маркетинг план.
Ще обсъдим най-новите и интересни примери от сферата на маркетинга и рекламата по света и у нас.
До края на обучението ще придобиете практически умения, като работите по вашите реални казуси или създадени такива, с цел упражняване на придобитите знания.
ЗА КОГО Е ПРЕДНАЗНАЧЕН?
Курсът е подходящ за всеки, независимо от нивото на познания по маркетинг.Информацията ще е интересна и полезна, както за полагане на основи в тази област, така и за по-напреднали маркетолози, които искат да надградят знанията и уменията си или да разширят полето си на дейност. Едно е сигурно, няма да скучаем, тъй като човек учи най-добре, докато се забавлява.
Програма
- Дефиниция на определението „Маркетинг“
- Популярни модели и кога да ги използваме
- Търсене и предлагане
- Анализ на бизнес среда – 2 лекции
- SWOT – анализ
- Маркетинг стратегия
- Структуриране на правилна посока за комуникация
- Фактори за успех
- Маркетинг микс – 2 лекции
- Канали за потребление и визуален брандинг
- Привличане на консуматорски интерес
- Профил на потребителя
- Първичен и вторичен таргет
- Медиен микс и избор на канали за комуникация
- Жизнен цикъл на продукта
- Видове маркетинг – 2 лекции
- Често допускани грешки
КОЛКО ВРЕМЕ ОСТАВА ЗА ЗАПИСВАНЕ И КОГА ЩЕ СТАРТИРА ГРУПАТА?
Записването е до 19.03.2019 г. (възможно е местата да бъдат запълнени преди тази дата). Курса започва на 20-ти март 2019 г. и приключва с тест на 1-ви юни.
КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ЗА ДА СЕ ЗАПИША?
За записване цъкнете ТУК или на бутоните "Изпрати заявка за записване" или "Плати сега и запази място" и следвайте указанията за запиване. След заплаща ще бъдете записани и вашето място ще бъде гарантирано.
КЪДЕ И КОГА СЕ СЪСТОИ КУРСА?
Лекциите и упражненията се провеждат на адрес Бизнес Център Витоша, ет. 1, зала 1 сряда и петък от 18:30 до 21:30.
КАКВА Е ФОРМАТА НА ОБУЧЕНИЕ?
Формата на обучение е присъствена - имате възможност да запишете курса присъствено - по този начин усвоявате материала най-добре и имате жива връзка с лектора и реалната работна среда.
ЩЕ УСПЕЯ ЛИ ДА ВЗЕМА УСПЕШНО ТЕСТА И ДА ПОЛУЧА СЕРТИФИКАТ?
След обучението полагате изпит под формата на тест, които се състои в зала на UAcademy - при оценка над 4.50 вие получавате официален сертификат, който е добре разпознаваем сред компаниите в България.
КАКВА Е ЦЕНАТА НА ОБУЧЕНИЕ
Цената на курса е 500 лева и пълният размер на таксата се внася преди началото на курса или на две заплащания*.
*. Ако доведете приятел или се запишете преди 8-ми март - вие получавате отстъпка**.
*Вноски
Разпределянето на таксата на две заплащания е направено единствено за Ваше удобство. Със записването си на курса, Вие се задължавате да заплатите и останалата част в началото на втория месец от обучението!
**10% отстъпка за ранно записване преди 8-ми март.
**5% допълнителна отстъпка при доведен приятел.
СЪДЕЙСТВИЕ ПРИ ЗАПОЧВАНЕ НА РАБОТА В IT СФЕРАТА
Курсистите, които покажат добри резултати в хода на курса и на зададените проекти, ще получат съдействие от страна на UAcademy за започване на работа в IT сферата, чрез фирми, които разчитат на обучените в академията курсисти, или професионални контакти на хора от екипа ни.
ПРЕПОДАВАТЕЛИ
Диана Димитрова е художник и режисьор по образование и маркетолог по призвание. Работи в сферата на маркетинга от 7 години, като е била част от маркетинг екипите на най-голямата галерия за съвременно българско изкуство „Европа“, най-голямата платформа за късометражно кино „Кинематограф“, марка номер едно на бирения пазар „Каменица“ и „Национална лотария“. Работила е и по частни проекти, свързани с култура и образование, както и като маркетинг консултант по проекти, свързани със софтуер и околна среда.
Заявка за записване
(или уведомяване за нова група)
Имате въпрос или желаете да получите консултация?
Имам въпроси. Как да получа допълнителна информация?
Екипът ни е на Ваше разположение на [email protected] и на телефон 0894 249 831.